Snart

Har fått samtalet som jag har väntat på. Snart så får jag se hur det blir, vet iaf att det kommer vara avgörande för min framtid !! Säger åt dig Linn så fort jag har fått veta svaret ;D Vet inte vad som händer i helgen. Känns inte så taggad att fara ut iaf. Mår mest illa när jag tänker på min framtid och så är jag nervös, men förhoppningsvis får jag min dom på måndag ;P

Idag är jag hemma från praktiken, kände mig inte sugen att fara plus att jag hade huvudvärk, så jag avstog idag. Har trots allt praktik nästa vecka också !!! Haha, Jag måste berätta en rolig grej. David sa att jag fick låna hans bil när jag var tvungen att fara till skolan på ett möte. När jag kommer tillbaka sa jag "hörru, jag måste berätta en tråkig grej :("... VAA, har du krockat bilen ?? Nä, jag måste ha praktik med dig en vecka till. Haha, det var kul och se hans reaktion. Han trodde jag hade krockat hans firmabil men icket :)


Hade behövt fara och sola men jag är fan inte sugen.. Får se om jag orkar fara senare, måste ju trots allt bli lite brun till balen och avslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback