mösspåtagning

Ja vi hade då mösspåtagning igår. Började med att dricka nån cider, for och kolla när dom spela brännboll, fortsatte med drickandet, for och ragga en sväng, till Linnea och Nisse, till Gällivare. Det var en riktigt rolig dag igår och jävligt kul att solen sken precis hela dagen. Klockan halv 1 var det hemfärd och jag pallade inte att fara till skolan imorse klockan 9 så jag tog mig en liten sovmorgon och det var skönt.



Hade riktigt kul igår och fler bilder kommer på fejjan sen ;)


Är klar med både samhällsen och svenskan så nu slipper jag gå på de lektionerna, fan vad najs.
Har gjort en intresseanmälan till en skola. De hör nog av sig om någon dag.
Vill inte flytta och lämna min familj, pojkvän, hund och vänner. Men allt det löser sig va ? Det är ju inte speciellt länge jag måste bo borta. Men det blir ett senare problem. Får se hur allt tar sig.

-Nu ut och steka lite i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback