måndag

och jag är ledig imorgon. Det kommer bli riktigt skönt. Tänkte kanske fara och röra på fläsket lite och sen kanske sola också. Är ledig varenda måndag och tisdag nu framöver tror jag. Iaf måndagar. Så jävla härligt att allt börjar att avta. Har också pratat med en kille om jobb idag, förhoppningsvis blir det så att jag får jobb och då blir jag riktigt glad =)

Har nyss varit och fikat hos Emelie H och innan det hos syrran och hälsa på med Bella. Nu har jag inte speciellt mkt att göra, får se vad som händer. Kanske fortsätter att läsa min underbara bok som jag har börjat med igår.


STILL WAITING FOR THAT CALL!!!!

Kommentarer
Postat av: Linney

jag är väldigt nyfiken över vad det är för samtal du väntar på!

2009-05-28 @ 21:37:16
URL: http://linnkristell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback