klar

nu är jag äntligen klar med bokanalysen plus att jag har skrivit den där korta presentationen som vi måste göra. Riktigt skönt. Har ingenting kvar i svenskan nu och inte samhälls heller. Ser ut som att vi blir lediga till att börja med måndagar ;) Sen är det bara en grej kvar vi måste göra på tisdagar på projekttiden, sen blir vi lediga tisdag också. Hade jag inte haft praktik hade jag varit ledig varje dag. Nånå, snart är ju den också slut. Lite ångest över sommaren bara. Vad ska man ta sig till? HATAR dessa dåliga tider. helvete alltså.

Grattis morfar som blir 65 år idag !!:)




Nu lapa sol - invänta Anton - fara till Sammakko och fika - sticka till Luleå

Kommentarer
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.

2009-05-15 @ 13:21:07
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback