hemma

Kom hem igår från Umeå. Väldigt jobbig resa. Måånga timmar i bil och väldigt trångt i baksätet vilket har resulterat i en oääändlig ryggvärk idag. Trodde seriöst jag skulle dö i morse när jag vaknade;P. Var faktiskt riktigt skönt att vi åkte hem igår efter dopet och det, annars hade vi varit tvungen att åka hela dagen idag så jag är glad att det är bortgjort. Förövrigt har det varit riktigt trevligt där. Hann shoppa lite men det bästa av allt var att jag hittade ett par balskor. Köpte en jävligt snygg kofta från Carlings också + en nästan likadan till Antons syrra och sen köpte jag en klänning från jc och en tröja från gina. Blev alltså inte allt för mkt men jag är nöjd med det jag fick. Dopet var fint och mormor grät som vanligt. Nästan så man själv börja grina för jag tål inte att se andra människor ledsna. När hon grät så stog Erik där framme när prästen pratade och gjorde slängpussar åt mormor, det var gulligt.

Idag hade jag tänkt läsa igenom det vi ska redovisa på tisdag. Det är sista rycket med skolan. Vet inte om jag ska ha praktik denna vecka heller, men jag tror det. Blir nog sista veckan isf. Sitter förövrigt och väntar på ett viktigt samtal som mest troligt kommer avgöra min framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback