Bra att Stina utmanar mig så jag har något att göra ;)

Hur gammal är du om 5 år? fyller 24
Vem var den sista du träffade? min familj som jag träffar just nu ?
Hur lång är du? Ca 162
Vilken var den senaste film du sett?  Nån dålig, kommer inte ihåg vad den heter =)
Vem ringde du senast? Anton
Ditt senaste sms och till vem? Ja jag menar ju det. Du också tönt. till David
Vad är helgens planer? En sväng till Luleå kanske personalfest
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem man ska höra av sig till
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? 2 sek sedan
Vilken ögonfärg har du? Grön-gula
När vaknade du idag? 05.40
Har du någon gång hittat en katt?
Vilken är din favoritplats? Utomlands kanske
Vilken plats föredrar du minst? Tossi på krogen
Var tror du att du befinner dig om 10 år? Hemma med fet mage för 2a ungen är på väg;P
Vad skrämde dig som barn? Troll osv. Morsan och dom skrämde oss så vi inte skulle gå över vägen själva
Vem fick dig att skratta senast? David var det nog
Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
Har du stationär eller bärbar dator? Både och, fast använder mest bärbara
Sover du med eller utan kläder? Oftast utan
Hur många kuddar har du i sängen? 3
Hur många landskap har du bott i? 1
Har du någon gång spytt på någon? Nä, tror inte det
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
Är du social? Ja det törs jag nog påstå
Vilken är din favoritglass? Magnum double
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny bil, utlandsresa
Tycker du om kinamat? Nja, har börjat tycka om det mer och mer
Tycker du om kaffe? Nej
Vad dricker du till frukost? Mjölk, juice, oboy
Sover du på någon särskild sida? Mest höger
Kan du spela poker? Ja
Tycker du om att mysa? Alltid
Är du en beroendemänniska? Tror det
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, Bellas lillesyrra Matilda
Vill du ha barn? Absolut
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska
Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men ambulanshelikopter
Föredrar du havet eller en pool? Havet helt klart
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
Äger du dyra smycken? Ja, min klocka och guldsmyckena
Har du någon gång testat narkotika? Nej
Vad var de senaste du stoppade i munnen? Toy
Vem är den roligaste människan du känner? Känner många knepiga
Välj ett ärr på din kropp? Vid ögat, som jag fick när sanna kasta en penna när vi var små
Vad har du för ringsignal? Kings of leon- sex on fire
Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Litegrann
Flirtar du mycket? Nä :)
Vart togs din profilbild? I Antons säng
Kan du byta olja på bilen? Byta ? Nä, men fylla på
Har du fått fortkörningsböter? Nix
Vilken var den senast bok du läste? Harry P, håller på med kvinnor och äppelträd nu
Läser du dagstidningen? Jo, NSD på morgonen
Prenumererar du på någon veckotidning? Nixpix
Dansar du i bilen? Har väl hänt på väg till krogen eller nått;P
Vilken radiostation lyssnade du senast på? Mix megapol
Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? Lite grejer att komma ihåg i min bokanalys
När var du i kyrkan senast? Oj. Var nog senast Antons kusins bröllop
Vilka personer utmanar du? Sofia, Linnea och Sandra E

Kommentarer
Postat av: malinnilssonk

Ja jag har funderat på att göra det i luleå.

2009-05-07 @ 20:00:43
Postat av: Annelie T

180 stycken tror jag vi har sålt nu =)

2009-05-08 @ 08:33:48
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback