swing it

Har som sagt jobbat på dundret i helg. Tiden gick fort och det var trevligt folk, så det kan jag absolut tänka mig att göra igen =) Skönt med lite extraknäck ibland. Dock så var det inte lika skönt att kliva upp på morgonen när man skulle och jobba, dagen efter man har varit ut, fast det gick faktiskt jätte bra. Utgången i lördags var riktigt rolig, inte för att jag kan komma ihåg nån gång jag har haft tråkigt, men iaf, i lördags var det riktigt kul.. Anton kom hem igår efter kryssningen och dom hade haft riktigt skoj, dessutom hade han köpt en parfym åt mig. Han är så söt mitt hallon. Fick också ett roligt samtal av mina arbetskollegor på el&kraft, haha. Ja man kan inte annat än skratta åt de där människorna ;) Har också hunnit besöka marknaden fast jag köpte ingenting speciellt, förutom lite karra och ett par öronhängen. Ja, det var min helg i stort då. Får se vad resten av veckan har att bjuda på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback