praktik-paus

Idag var min sista praktikdag på ett tag. Nästa vecka har vi nationella och prov i avd C, så de blir ingen praktik för mig om jag inte far nästa fredag. Veckan efter det så har vi påsklov, så då blir de inte heller praktik, om de inte behöver folk de vill säga =) Idag har varit en fin dag, har varit och dragit lite el i prästens blivande lägenhet, mkt fin måste jag säga. Efter det var de lunch, fick lunch för 15 kr ;) ett väldigt bra kap. Sedan lite fika på firman, tillbaka och småfixa i prällens lägga och nu sitter jag här hemma och har helg =)

Ska jobba i helgen också, på dundret som hamburger-säljare :) Fint med lite extra klirr i kassan. Får se vad dagen har att erbjuda. Är inte så sugen att fara ut just nu, fast vi får se vad dagen och kvällen har att erbjuda..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback