nationella muntligt i svenska

Det, mina vänner, har jag gjort bort idag. Tog inte riktigt 5 minuter, fast hon sa att jag ändå inte skulle få IG. Så det är ju bra :) När vi kom dit så sa vi att vi inte var riktigt förberedda, då frågade hon om vi skulle skjuta upp det. Men jag gjorde då bort det, mycket skönare än att ha det hängandes över axeln som ett grått moln =)


Belysningsprov
Säkerhetssystem 1
yrkes 3a
yrkes 3b

svenska modernismen
yrkes säkerhetsprov
samhälls läxförhör lag och rätt
säkerhetssystem 2
säkerhetssystem 3
samhälls, hålla tal i 3 min
avd C, (2 delar) (2/4)
svenska nationella (tal) (16/3)
svenska nationella (skriv) (1/4)



sedääääääär vad det går framåt. Dock de 2 allra jobbigaste sakerna kvar. Fast det är ju några veckor kvar så och när det är klart så är de naaajs. Kanske inte så mkt att göra då. Förhoppningsvis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback