najs

Nu gott folk, så har jag ingenting jag måste plugga till denna vecka. Fan va najs. Imorgon har jag praktik som vanligt, fast sen på torsdag ska jag till LKAB och ha heta arbeten-kurs, riktigt bra de alltså så man får göra bort det..
Idag var vi och käka på jeanettes, och det var riktigt gott. Har inte så mkt att komma med just nu förutom att jag började kolla twilight igår och jag ville verkligen se klart den men jag somnade;/ så jävla typiskt. men jaja, den va riktigt bra och jag längtar tills jag får se resten;)

Kommentarer
Postat av: linn

twilight är den bästa filmen som finns, böeckerna är stört mycket bättre!lääs om du nu inte redan har jgort det :) puss!

2009-03-25 @ 21:23:02
URL: http://linnkristell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback