haha

Jag var förbi Stina idag. Självklart hade hon sina snyggaste blåa pyjamasbyxor som hon toppade med grå/vit randig tröja och rött linne, haha, kunde inte hålla mig för skratt för hennes bra färgval ;) Sen skulle vi åka och hämta Wilma och Stina tar på sig jackan och går ut, då var jag tvungen att fråga "ska du fara i dina pyjamasbyxor?" jaaa, vad gör de??? hahah. Så när vi kommer till Stinas syrra för att hämta Wilma så säger Erika "vad har du på dig, är det pyjamasbyxor????" jaa, säger Stina som om det var världens vanligaste grej. Att fara rund till folk med pyjamas liksom. Det är Stina i ett nötskal :) Love u honey;) Var bara tvungen att skriva om ditt tokeri.





jag och min bästis;)
dock när jag var blond;P

Kommentarer
Postat av: Stina

haha jag är inte så brydd av mig ;)

2009-03-30 @ 22:43:01
Postat av: linn

hahahah, jag kan verkligen leva mig in i den där situationen med stina!! hahah..l

2009-04-02 @ 11:04:11
URL: http://linnkristell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback