denna vecka

Kommer vara en av mina jobbigaste i hela mitt liv tror jag. Ska göra ett nationellt prov i svenska. Det är ett skriftligt prov och de brukar ju vara ganska jobbiga, men förhoppningsvis hittar jag något bra att skriva om och sen är det bara att köra;) Ska också göra prov i Avd C, vilket är avgörande för oss elektriker ;P Klarar man inte det så ser det inte bra ut. Är mer nervös inför Avd C än svenskan, eftersom på svenskan kan man mest troligt skriva om vad man känner och man kan inte plugga till det medans avd c är något man måste verkligen kunna utantill samt hunnit läsa om lite. Ja, fy fan alltså. Bara denna vecka går fort så vi har lov snart och man får ta de lugnt, förhoppningsvis jobba lite också. =) På fredag kommer Linn också, riktigt rooooooligt =)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback