borta med vinden

Det är jag det. När helgen kommer har jag knappt tid att uppdatera.. Orsaken är ju för att jag har jobbat både idag och igår, på dundret =) Har också varit en så jäkla skön och slapp helg. I fredags skulle jag och gubben kolla film, men det säger ju sig själv: film-eld i kaminen-mitt hjärta = sömn på hög nivå !! Hann väl se en sådär 20-30 min sen somnade jag , och då var klockan ca 10 ;) Sedan igår säger Anton att "nu går vi och lägger oss" och då var klockan 20 i 9, och då var det hans tur att somna efter ca 30 min och jag låg själv och kolla klart filmen =) Ja riktigt skönt har det då varit. Man blir helt död efter att man har varit och jobbat utomhus i flera timmar. Nästa helg samma visa;) Fast då kommer ju Linn, så då gissar jag att det blir utgång också :)


wipeout-sanningens ögonblick-en callgirls dagbok = söndagskvällen räddad =) Har även toppat denna söndag med tacos, riktigt najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback