+ 2 grader

Jajamän, här uppe i Norrland tittar solen fram och har värmt upp dagen till ca + 2 grader. Riktigt skönt, det enda negativa är att det blåser som om de vore storm !!! Aja, skönt med sol iaf =)


Idag gjorde jag bort sista säkerhetssystem provet. Tänkte egentligen inte göra det fast då fick jag nå ryck och gjorde de ändå, hoppas jag får G iaf :) Ja, och något som är väldigt fuskigt är att min pojkvän och nästan hela El & Kraft befinner sig just nu på stan i Sthlm. Inte för att de shoppar eller nått, så varför fick inte jag åka istället ? :P De ska sedan på eftermiddagen kliva ombord på Silja Line som ska ta de till Tallin. Bad, bastu, fest, sällskap och shoppa. Kan det blir bättre ? Måste nog ge mig iväg på en sådan resa med några tjejer ;)

Imorgon blir det mest troligt utgång. Ska dessutom extraknäcka som hamburg-säljare-flicka, inte bra betalt men lite får jag iaf ;) Ska även steka hammisar på söndag =) Hoppas denna helg går fort, och resten av alla veckor fram till sommaren. VILL SLUTA SKOLAN OCH FÖRHOPPNINGSVIS BÖRJA JOBBA. fan ååå för skolan. aja, har inte speciellt mkt kvar så de är skönt=)


Kan syrran sluta snart så man får börja röra sig mot marknaden och ut i den fina solen?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback