Studenten (12/6-09)

Denna dag börjar med att jag vaknar, lockar håret och är allmänt trött. Molningt och väldigt kallt utomhus. For ändå på champagnefrukosten med Bella. Var mysigt fast det var så kallt. Fortsatte med avslutningen i sporthallen som är rolig men den var sååååå lång och utdragen. Efter det var det studentlunch och betygsutdelning sen sprang vi ut. Kändes helt overkligt att det var vi som tog studenten. Sjöng som fan vilket resulterade min redan dåliga röst (sjuk) till en förstörd röst. Åkte lite lastbil och sjön (skrek:P) och efter det for jag hem och fikade. Fortsatte sedan firandet hos Bella sen krogen och såklart nattpizzan. Luddiga och glada for vi skrikandes och skrattandes hem i bilen med tre nyktra som blev rätt så less på oss;) Men har man tagit studenten så har man fan tagit studenten och då ska det höras också !!! =)

En jävligt uttjatad låt hela avslutningsdagen;P haha ganska töntig nu när man ser på den såhär men det var riktigt kul att försöka överrösta killarna när de sjöng sin version av låten ;)
Vi är gällivare brudar som är här (hey hey)
Vi är gällivare brudar som är här (hey hey)
Vi är söta och besvärlig
Men i sängen är vi härlig
Vi är gällivarebrudar som är här












FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEN.... FYYY FAN VAD VI ÄR BRA =)

Har faktiskt inte så många bilder från denna dag men resten lägger jag upp på fejjjaaaaan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback