jaha

Idag har jag och Anton hunnit vara förbi resebyrån, har preliminärbokat en resa utomlands. Ska bestämma oss helt säkert ikväll eller imorgon på morgonen vilket hotell vi vill bo på =) Far iaf 12 augusti. Kommer nog bli riktigt skönt =)

Idag var det meningen att jag skulle jobba, hann kanske vara där 1 timme, sen var alla jordgubbar slut och då fick jag sluta. Skönt, men inte så bra eftersom det inte blir så mkt pengar då :p Ganska skönt och vara lite ledig för snart börjar mina 2 helvetesveckor, av 14 dagar jobbar jag 13 så =) och dubbla skift dessutom varje dag. Först morgontidningarna och sen sälja jordgubbar. Men det ska nog gå bra..

Nu ska jag fortsätta kolla lite hotell utomlands. Längtar redan :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jo den var sjukt bra =)

såna där bra böcker borde de finnas mer av..

Fasen va roligt att åka utomlands =) vart äre ni ska?

2009-06-29 @ 17:51:09
URL: http://ceecilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback