10/6-09

Var alltså datumet då vi hade vår studentbal.

Dagen började med att jag vaknade och tog det lugnt, kändes inte alls som en baldag. For på systemet med morsan och där fick vi utrymma lokalen för brandlarmet gick utav bara fan. Brandkåren kom osv, men inget annat hände så vi fick gå in igen och fortsätta. Därefter for jag hem, duschade och tänkte att allt är lugnt. Torkade mitt hår i lugn och ro och sen kom Bella och Emelie och vi började nästan direkt med Bellas hår. Sanna kom och vid 3 eller om det var 4a tiden började dom med mitt hår och jag var klar ca 1,5 h senare ch sedan började de med Emelie Ws hår, tur att Sofie redan var klar, hade nog aldrig hunnit annars =). Tänkte att man skulle vara klar helt tidigt och sen ha tid att sitta och surra. Istället sprang alla tjejer runt som galningar och försökte fixa allt möjligt =) Emelie fixade min sminkning också och jag blev riktigt nöjd.

Hela kvällen var riktigt trevlig och lyckad, fast måste ändå säga att röda mattan är helt klart det roligaste..








Har mer bilder, men de lägger jag upp på fejjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback