snart

Blir så glaaaad när folk tycker jag ska fortsätta blogg, hehehehhe =P
Men snart så ska jag faktiskt sätta fart. Imorgon är min sista dag med tidningarna, alltså behöver jag inte kliva upp klockan 4 på morgonen, så då ska jag nog ta mig tid till att försöka skriva lite och inte bara ägna mina dagar åt att sova och vara sur för att jag är så trött ;P

Jobbade med tidningarna igår, tur att dom var försenade så jag började 5, sen jobbade jag dubbla skift så min arbetsdag slutade 19.15 igår. Tror ni jag var trött ? Nädå, somnade bara på soffan klockan 9, la mig i mitt rum vid 11 och fortsatte till klockan 4 i morse =) Nu måste jag sätta fart, ska hinna duscha och laga frukost/lunch innan jobbet.


So long. Lovar att jag ska försöka förbättra mig med skrivandet;P


vad är du för person, vem har du blivit ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2009-07-17 @ 09:04:25
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback