jävla åska

fan vad jag hatar när det åskar. tur att man har bärbar dator så då kan man sitta utan ström och surfa ett tag ;P

Har iaf kommit hem från jobbet för ett tag sen, har jobbat heldag idag och det har faktiskt gått ganska fort. Har bara sju skift kvar om det inte blir något extra =) Ska inte på luleåkalaset i år heller, har faktiskt skippat alla festivaler i år. Dels har jag jobbat, dels syrrans fest istället för pdol t ex och nu i helgen ska jag jobba på fredag och sen ska jag servera på lördag på Jocke och Nettis bröllop. Måste bara hitta en hög svart kjol, fan att jag inte har köpt nån tidigare. Tänkte ha på mig det när jag serverar, alltså svarta strumpisar hög svart kjol och vit t-shirt eller skjorta. Najs va ? Vad det blir att ha på sig sen för festen är en annan femma :) kanske bara kan byta ut skjortan till en färgglad t-shirt eller nått ? aja, det är ett senare problem.


Bara Robin behagar att svara i telefon så vi kan åka och kolla på läggan =) Trots att vi har varit där 1000000 ggr så kan det ändå vara bra att ta en extra titt och då ska vi bestämma oss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det förstår jag :) haft en bra kväll?

2009-07-28 @ 00:46:06
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Linnea

finns tubtop linnen på lindex, dom fungerar att ha som hög kjol också:) jag har 2 st.. hoho kostar typ bara 99 kr..

2009-07-30 @ 08:30:59
URL: http://leobanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback