idag då

har jag sovit tills Anton ringde och väckte mig vid 12 tiden. Sedan var jag på dollar med morsan en sväng. Har också hunnit vara och fika med Bella, Kim och hans tjej + hennes kompis, sen for vi förbi Malin och sen for vi till mig. Vi har spelat lite kubb, fia med knuff osv. haha =) Ja tiden går så jävla fort när man är ledig. Imorgon jobb igen fast fredag FM är mitt sista pass med jordgubbarna så det ska nog gå bra. Är ledig nu fram tills jag hittar ett jobb. Fan vad hemskt det låter :P


Hittade förresten en svart hög kjol igår. Plus att jag grävde fram en vit skjorta från garderoben.. Perfekt va ?

Kommentarer
Postat av: sofia

förstår hur det känns, så snart går du också med i ledighetskommiten ? :P vad hemskt !

2009-08-02 @ 16:46:18
URL: http://sofiapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback