hohojajaaa

Fick jobba idag istället för imorgon. Var verkligen bra, för nu kan jag åka på Pajalamarknaden imorgon =) Har "bara" morgontidningarna imorgon och sen kan vi fara. Vilket påminner mig om att jag börjar jobba om ca 4,5 h. Lite ångest, men det ska nog gå bra.

Idag var jag förbi banken och dom ska skicka sån där dosa åt mig så jag kan kolla internetbanken på vilken dator som helst. Blir galen att min e-legitimation är låst till bärbara som är inne på rep ganska ofta !!!!!! :P Men nu blir det ju bättre iaf. Efter det for jag och jobba och efter jobbet for jag direkt hem, kollade tv och nu sitter jag här. Känner att jag kommer vara så jävla osocial när jag har tidningarna, men det är ju som sagt bara 2 veckor så det är lugnt. =)

Nu tänkte jag kanske sätta på nån film eller försöka sova, vet att jag inte kommer kunna somna direkt iaf, är inte ett dugg trött..

Kommentarer
Postat av: jeskan

åh, jag ska också till turkland snart!

kanske vi ska samtidigt :D



Vad har du för planer till hösten?

Blir det skola? :)

2009-07-04 @ 12:09:19
URL: http://jeskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback