brädad

Måste skriva om något som hände för typ 3 helger sen. Blev en spontanutgång med våra kära vänner. Var hos Kaisa innan och hade trevligt osv. När vi kommer på krogen står vi och dansar allihopa (där uppe på nex) så ser Sebbis och Anton deras gamla lärare. Hon blev helt till sig när hon såg Anton, kramade han och det. Efter ett tag när jag och han stog och dansa så kommer hon dit och typ puttar iväg mig och ställer sig och dansar med Anton. Han smet undan, så fortsatte vi dansa sen kommer hon typ springandes bara " ANTOOOON ANTTOOOON RÄDDA MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG" från typ en gubbe som försökte dansa med henne. haha fan vad jag garvade. Men jag fick helt seriöst inte dansa med min pojkvän utan det skulle hans gamla lärare 50 + göra hela tiden. Ja, brädad av en gammal kärring. ;P Dagen efter höll han på dö, han tyckte hon var skit äcklig och jobbig. haha fy fan :)

Kommentarer
Postat av: linnnnnno

hahahha fyfan vad kul :) undra om hon kommer skämmas ifall hon träffar honom när hon är nykter.. hehhehe

2009-07-21 @ 03:26:09
URL: http://leobanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback