2a helvetesveckan

Har kickat igång =) Haha. Nu är en dag bortgjord iaf. Jordgubbarna är ju inte så jobbiga men det är när jag har tidningarna också som det blir så jobbigt. Hade man klivit upp en normal tid, och jag hade kunnat sova på kvällarna, så hade det inte varit något problem. Fast detta är ju sista veckan med tidningarna, på lördag morgon är jag klar. Det känns jävligt skönt faktiskt. Har fått sån jävla rubbad dygnsrytm. Sover typ 2 h innan jobbet (03.30 vaknar jag) sen sover jag typ hela dagen om jag är ledig från jordgubbarna, har jag FM sover jag oftast ingenting vilket gör att jag är jävligt trött för att jag har sovit bara nån timme innan tidningarna och jobbar jag EM sover jag några timmar innan jordgubbarna. Har inga fasta tider så att säga och det är jobbigt,men som sagt. Snaaaart är det över.

Blev utgång i helgen igen. Lika oplanerad som förra helgen och det var kul faktiskt =) Men i helg då ska jag då verkligen inte ut, för helgen efter så smäller det;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

keep on bloging!;)

2009-07-13 @ 18:51:39
Postat av: jeskan

Blir det pdol? :)

2009-07-13 @ 18:52:04
URL: http://jeskan.blogspot.com
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram ♥

2009-07-14 @ 20:37:16
URL: http://memilly.se
Postat av: jeskan

ahaa.. jag far dit ungefär en månad senare så då missar vi varandra :/

Men du kan ju alltid rista in ett meddelande i ett träd eller nåt, haha :)

härligt! Det kan vara skönt att jobba och fundera lite innan man börjar plugga, om man vill plugga.

Lycka till med allt! :)

2009-07-15 @ 09:52:50
URL: http://jeskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback