ta tag

Idag tog jag tag i mig själv och ringde han som jag ska ha praktik hos. Frågade när jag kunde komma och tydligen var det bara att komma när som helst så jag tog vecka 11. Det är veckan efter lovet. Bra att jag tog vecka 11 för då hinner jag förhoppningsvis bli klar med, inte alla, men de flesta proven och kurserna så då har jag inget kvar efter praktiken. Varför det har tagit tid och ringa är för att jag tycker att det är typ pinsamt eller nått ;P Inte lätt att vara tjej i detta mansdominerande yrke !!




Kommentarer
Postat av: Annelie T

Ja vad bra att du sa det :D Jag hann inte komma på mötet igår. Bestämde ni nåt viktigt som jag har missat? :P

2009-01-27 @ 14:02:59
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback