operation och kakburkar =)

imorgon ska min syrra opereras, dock bara ta bort en polyp (stava?) vilket jag också har gjort samtidigt som jag tog bort halsmandlarna.

None sis =)





Idag hade vi projektarbete ( som vi inte ens gjorde nått på ) sen hål i 3 timmar innan svenskan. På håltimmen gjorde jag och Sofia ett försök att sälja lite av våra kakburkar. Och det gick ju jätte bra.....not. Väldigt pinsamt att stå där och skrika men jaja. Lämnade iaf ett gäng på eriksson center så ska vi hämta resten imorgon, hoppas bara alla blivit sålda =) Börjar bli väldigt less på dessa burkar;/ Men vad gör man inte för balen ? Undrar vad mer man hade kunnat göra för att tjäna pengar ? Något som är väldigt lätt och går väldigt fort helst;)


           dessa tre är iaf mina favvisar =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Okeej. På så vis. Tyvärr har jag inte läst dem, har oootroligt svårt att komma igenom en bok ;p inte ro till att läsa. :) Men skulle verkligen vilja läsa dem, kanske man ska lyssna på ljudböcker? ;) Kramis

2009-01-20 @ 14:57:30
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback