oj oj bloggen

vad jag har halkat efter med mina inlägg;p Jag som hade ett så bra bloggflöde för någon dag sen ;P
Kan hända att jag inte har hunnit skriva eftersom de enda jag har gjort efter skolan i 3 dagar är måla. Målat byråer, hyllor osv. fast snyggt blev det ju ;) Idag efter skolan for jag och mamma på stan en sväng och kika, ovanligt nog hittade jag ingenting, fast det är ganska bra de eftersom jag inte har råd att slösa ;) Imorgon blir det kanske studentfest, får se om jag orkar =) Känner mig inte speciellt sugen just nu fast de kanske beror på att mina ögonlock håller på att stängas och armarna känns som 20kg klumpar när jag skriver !

Sitter iaf och väntar på bättre tider eller något. Gör vad som helst för att slippa plugga. Orkar jag göra prov imorgon ? Det återstår att se hur mkt som fastnar i min hjärna ikväll ! Det är inget kul att plugga när ens hjärta ligger brevid och sover, det är så fuskigt då och brukar oftast resultera i att jag också ger upp och somnar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback