haparanda då

ja som sagt så har vi varit i Haparanda i helg, lördag till söndag, fast vi har ju också varit över till Finland. Allt var trevligt och det var skönt att mysa på hotellet och bara slappa. Det enda som inte var trevligt var ju lilla hemresan. Normalt tar det ca 3 timmar till Haparanda, men pappa tyckte vi skulle ta finska sidan hem för det går snabbare sa han. Vi äter inte nu, utan vi äter när vi kommer till Pajala. Ehum, tur att vi inte lyssnade på han och käkade innan vi åkte eftersom det visade sig vara en FUCKING SENVÄG. Det tog väl ca 2,5 h innan vi var i Pajala vilket hade betytt (om vi hade lyssnat på han) att vi skulle ha käkat frukost vid 9 på morgonen och sen äta middag först klockan 8 på kvällen. Ja, den mannen ska man verkligen inte åka med om man har bråttom. Alltså så resulterade det i att vi kom hem efter ca 5,5 h, alltså typ 2,5 omväg valde han, och inte ens en toalett fanns det efter vägen. Gissa om vi var glada ?



lite pics då från helgen =)

 hjärtat lite tröttis =)

 mina nya vinterskor =) (sanja tyckte dom såg ut som nazistskor ?)

  modellbild, haha

 också nya skor =) båda från skopunkten

 vårat lilla hotellrum (väldigt litet för att vara dubbelrum)

 knärre =)


och sen fick jag också hem ganska mkt kläder från ginatricot, fast dom orkade jag inte fota =) de va iaf 2 tröjor, 1 klänning, 2 byxor, en kjol och leggings =)


Har ju också varit och shoppat på ikea kom jag på, haha :D kan visa bilder sen på vad jag köpte ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

hej! =)



är det sant? va roligt =9



Hälsa så gott till din syster från hela gänget i BABY ALICE ;)





Haft en bra helg?

2009-01-27 @ 15:33:18
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

kul att höra! Och snart kommer det ut massor av ny musik från oss! =)



Åh hittade du något? =)

Själv ska jag antingen gyma ikväll eller gå på en fest med "Ugly betty" tema :P

2009-01-27 @ 15:47:45
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback