freeeedag

fan vad skönt det känns. Har dessutom gjort bort belysningsprovet idag ! Gick väl sådär, men bara det blir godkänt så är jag nöjd =) nu återstår bara dessa i några veckor fram över. märk väl, det är bara el kurserna;/

belysningsteknik
yrkes 3a
yrkes 3b
yrkes säkerhetsprov
säkerhetssystem 1
säkerhetssystem 2
säkerhetssystem 3


När jag är klar med dessa så är det ju såklart lite kvar, tror jag, men jag är iaf en bit på vägen;P
Tog också en lång och välbehövlig dusch idag, sen var jag och morsan på stan en sväng och hon köpte en tunika på rean åt mig =) Nu ropade hon just att det är mat, fan vad jag har längtat;P Nu ska jag vänta tills Anton slutar så ska vi kanske på stan en sväng och kolla en tröja. Efter det har jag ingen aning. Hade varit jävligt skönt att gå och lägga sig iaf ;P Imorgon är det haparanda som står på schemat, längtar att köpa lite på ikea men även hm osv =) skönt att komma bort en sväng. Nä nu skriker magen efter mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback