förbannad

Förutom att jag just kommit hem från skolan. Hade sovmorgon idag till 10.20, gissa om det var skönt ? Syrrans operation gick också bra, nu väntar dom bara på att hon ska bli utskriven, sen kommer dom förhoppningsvis hem med en pizza eller något ;)

Att ha nästan bara killar i ens klass kan vara både skönt och jävligt jobbigt. Har för det mesta tyckt att det varit skönt eftersom dom snackar inte skit som tjejer kan göra osv. Men idag var verkligen måttet rågat. Alla mina grejer försvinner, som mina pennor osv. och när jag behöver något så är det alltid borta. Idag när vi hade varit ute och jobbat och kommer tillbaka till skolan så sitter dom och slösar på klistermärkena (som det står tack för ditt stöd, stundenten 2009) till kakburkar också. Tror dom att vi skiter pengar och de är bara och köpa nytt eller ? Dom fick iaf ta emot en dos arg-Sandra, vilket kan vara behövligt för dom ibland. Men vad är det som säger att bara för att mina grejer ligger i en hög på MIN plats, så är det helt ok att gräva och ta för sig av alla MINA grejer ? Fan vad jag blir förbannad.

Nu måste jag pysa, Anton ringde och sa att jag var TVUNGEN att hämta han på PRICK 10 minuter. Jag bara ja men jag far nu ? NEJ, jag ska duscha, PRICK 10 min. haha hojja =) killar alltså

Kommentarer
Postat av: stina

säger de samma, killar alltså!

2009-01-21 @ 21:10:05
Postat av: amanda

ne precis, jätte roligt med något eget. hanlar man på hm eller gina har ju alla samma saker sen.

2009-01-22 @ 00:22:59
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback