body, strumpor, benvärmare, svettband ?

imorgon har jag belysningsprov och det ska då inte bli kul ;/

I skolan har vi gjort ganska mkt på vårat projekt, törs nästan säga att vi blir klar nästa vecka vilket betyder att jag kan gå på praktik när som helst =) Annars har vi haft studentmöte och klubbat på studentfest fredag 30/1 (alltså nästa helg). Det är öppning på Olles då så det passar ju himla bra =) En sak som är tråkigt är vårat tema = sport ;/ Känns inte så kul att springa runt på krogen i typ body, strumpor, benvärmare, svettband, gympaskor, eller ?




Idag har jag iaf varit allmänt seg, hade bara behövt en lång dusch och sen ta det lugnt, men så blir det inte. Kanske jag hinner ta en dusch innan vi ska lämna morsans mobil upp på sporthallen och sen fara till tjotti och hämta farsan och även kolla om prinskorven och den andra valpen blivit stor ;) Sen måste jag väl också plugga, fast det känns ju verkligen inte lockande :/


Förresten, har hittat min balklänning !!!!!!!!!!!!! Fan vad jag är glad. Nu återstår bara skor, hår, smycken osv... ehm, "bara" aja =) nu ska jag kika om jag fått något mail osv. later

peace

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej =) Du går in på bloggkoll, inställningar, min blogg, ta kontroll över din blogg. Sen klickar du dig vidare och så kommer det upp en kod med länken som du ska lägga in i ett inlägg. Sen när dom ser att dte är din blogg så har du "kontroll" över den :)

2009-01-23 @ 02:05:51
URL: http://maliinhansson.blogg.se/
Postat av: sissi

nå blir det ju kul :D det finns ju så många olika sporter att välja bland!

2009-01-25 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback