bloggtorka

vad kan man skriva om ? jag sitter här med noll i tankarna. Kanske för att jag mest nu är bara trött. Hade velat ligga och sova. När får man vila egentligen ? Skolan suger fan musten ur en och något som ständigt gnager i mitt bakhuvud är hur vi ska bli av med kakburkarna. Själv har jag sålt lite mer än 50 st tror jag, de flesta andra ligger väl på ca 5 st, hoppas någon kommer på en skit bra ide eller ett företag ringer och säger att dom vill köpa ca 200 burkar. Det hade väl varit jätte bra ? Inte för att hela ansvaret ligger på mig utan vi är ju ca 15 st i studentkommittén, fast några skulle ju och sälja imorgon på stan så vi får hoppas på en stor åtgång och att gällivare/malmbergsfolket är på hugget.




Förhoppningsvis kommer folket köa såhär imorgon för att köpa våra burkar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback