27/1-09

hittade ingen bra rubrik. Vad är en bra rubrik egentligen ? Det är väl något som ska locka läsaren till att ens orka kolla på själva texten, eller ?=) så jag gissar att det inte är så många som blir inspirerade av denna rubrik =)


Idag har jag varit i skolan, sen på stan med morsan för att leta diverse småsaker som gardiner, gardinstång, maskeringstejp osv. Har dessutom fortsatt med vårat målande. Toan är iaf klar, nu är det bara några möbler i köket och hallen kvar. Men det får bli morgondagens projekt. Måste också börja plugga till yrkes, undrar om jag orkar göra det på fredag ? Det återstår att se om jag orkar plugga;P Så skönt på el eftersom vi får välja själv när vi får göra proven, fast oftast inom 2 veckor efter att man gjort sista uppgiften. Fick veta resultatet av provet jag gjorde i fredags och det var godkänt (belysningsteknik). Fan va najs! one down but still more to come. Aja, man överlever väl. Har dessutom svenska prov om 2 veckor, och då har jag också säkerhetsprov i yrkes, om jag orkar ;/ men de är som sagt någon vecka dit så jag orkar inte börja oroa mig för det ännu.

En grej som jag tror är fel är att alla säger att dom längtar tillbaka till skolan. Men jag menar, man jobbar, och dessutom får man lön och man behöver inte ta med sig jobbet hem på kvällen. Går man i skola så måste man hålla reda på alla olika uppgifter man har, alla prov och sen måste man dessutom plugga på kvällarna och för det får man endast 1050 i månaden. Vissa säger att de är så jobbigt att jobba eftersom man måste kliva upp så tidigt och man får inte ha hål osv. Okej, det förstår jag, men hellre tjänar jag pengar än sitter och pluggar varje dag ! Right ?


Förresten så är balklänningen beställd ! Har också beställt Stinas och Sofias och jag tycker alla är riktigt snygga. Hoppas bara dom passar. Är inte så haj på USA storlekar, är dom stora eller små jämfört med svenska ? Ja , jag har då ingen aning.


Fan vad mkt text, credd till den som orkat igenom hela.
Nu vila, sen kommer förhoppningsvis hjärtat.
Puss

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

okej, härligt :)

2009-01-27 @ 20:42:10
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: stina

creed till mig då ;)

2009-01-27 @ 21:28:12
Postat av: Sandra Gee

Va kuL! Alltid kul att glädja lyssnare och fans =)



Haha jag ska inte på festen.. emnd em får säkert kul!

jag skulel nog tagit på mig stora gamla glasögon.. med tjocka glas så ögonen blir stora.. skulle nog målat tandställning på tänderna!

Haft någon ful kjol som slutar vid knäna.. eller strax under.. och en ful blus med en tunn kofttröja över haha! och lite lockigt hår med en ful rosett i..haha..

2009-01-27 @ 22:32:51
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: fru slusk

Mer pengar åt studerande tonåringar!

2009-01-28 @ 01:25:56
URL: http://fruslusk.blogspot.com
Postat av: georgia

haha ja precis, händer ikväll då? :)

2009-01-28 @ 19:38:45
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: jobbigt, det kanske inte går på din dator, eftersom det går inte på alla.

2009-01-29 @ 11:09:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: georgia

jaha vad kul :)

ne vi får se faktiskt, hittar nog på ngt imorgon

2009-01-29 @ 21:50:54
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback