söndag

idag var det uppstigning klockan 10, morsan fyllde år och jag hade inte köpt nått. Slet upp Anton från sängen, tömde hela flaket med kartonger sen kickade dagen igång på riktigt. Packade in massa kartonger och påsar och for och lämna det i syrran och Dannes lägga, sen på dollar och sökte plugg och lite sånt, till Anton och slängde i oss varsin macka till frukost, hämtade Sanja, for till konsum, handlade, sen hem och fikade med morsan och allihopa. Tillbaka till läggan, hjälpte till och fixade lite grann plus att vi hann ta en siesta ett tag, hem och äta våran efterlängtade middag, plocka ihop massa saker i källaren (mitt blivande rum), dammsugit och torkat av lite grejer, morsan har fotat lite möbler och vi har satt ut på annons, vi har fixat med annonserna, jag har nyss kvällsfikat och nu sitter jag här och undrar vars fan tiden försvann idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback