sjuk

Igår vaknade jag upp med världens hals- och huvudont. Ringde och sjukanmälde mig, min lärare frågade om jag hade druckit whiskey ? Antagligen för att jag lät som en hes tant. Idag är jag fortfarande hemma från skolan. Kändes inte lockande att gå dit eftersom jag inte är särskilt pigg idag heller, fast imorgon ska jag dit. Då ska jag göra bort det mesta i elen, så jag bara har praktiken kvar. Börjar förresten bli lite nervös, bara nån vecka kvar;P


Mamma läste just i tidningen att LKAB inte kommer ta emot sommarvikarier ;/ Får hoppas att jag får jobb på en firma, annars gör jag vad som helst, bara jag tjänar lite pengar ! =) Hade aldrig kunnat gå omkring och vara arbetslös och inte få några pengar, ett tag fram över har jag iaf mitt på det torra när jag har studiebidraget, är iaf inte helt fattig. Får man inte jobb här kanske man får flytta ett tag, jag kanske kommer till dig Linn och jobbar om jag inte får något jobb här ?=) Hade ju varit ganska skoj ;)

Nä nu ska jag fördriva tiden på något annat sätt. hatar att vara sjuk

Kommentarer
Postat av: sissi

haha ta blodpuddings jobbet, det är verkligen JÄTTEKUL :D

2009-02-18 @ 12:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback