renovering

hallå folket. Känns som att jag inte har suttit vid datorn på evigheter =) Har som sagt renoverat mitt nya rum;P
Började i torsdags och måla en vägg silver. Fredag fortsatte jag och måla resterande golv- och taklister svarta, for på stan och så, fortsatte måla väggarna, städade igenom, tog ner sängen och lämnade det för väggarna för att torka, for till Anton och somna vid 11 tiden på kvällen efter ett försök att kolla benjamin buttons otroliga liv. Igår for jag hem från Anton, byggde ihop min tv-bänk, for på feministiskt självförsvar, hem och fortsatte med allt slit, dvs sätta upp alla grejer på väggarna och fixa. På kvällen kom hjärtat och hämta mig så for vi och hämta Robin och Uba, sen for vi till Sebbis och Anna och där bastade vi och mös på. Vid halv 12 ungefär var vi på manuella och käka en välbehövlig middag, sen raggade vi runt, for till Robin och kvällen slutade hos Anton klockan 3 på natten, var ganska slut efter hela dagens sysslor och hela kvällen/nattens chaffis. Idag for jag och morsan förbi syrran, sen på dollar och handlade lite välbehövliga saker och sen har allt fortsatt i mitt rum. Har iaf hunnit tömma hela min garderob från mitt gamla rum och även börjat fylla den nya. Dock saknas några hyllplan så alla mina kläder får inte plats så det måste jag vänta på att det blir fixat. Alltså har jag ganska många klädhögar som ligger på golvet ;/.  Hatar när man håller på med saker, och så vill man ha det klart, men då måste man vänta och vänta och kan inte fortsätta, irriterande ;P Ja men iaf, det var hela min helg i stort, inte alltför händelserik alltså =)


Funderar starkt på att göra om min blogg, men jag orkar inte börja. Kanske det blir mitt projekt imorgon ? Har förresten prov i samhälls men jag har inte pluggat nått;/ jaja, vi får se hur det går. Nu blir det att snoka runt på olika bloggar sen kommer Knärre;)
puss

Kommentarer
Postat av: malinnilssonk

Vad fin din header blev (Y) gjorde du det i picnik? eller vars gjorde du den? (:

2009-02-23 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback