lördag

var det uppstigning väldigt tidigt pga att jag var tvungen att rusa mot tossin. Har aldrig haft sådan baksmälla tidigare, fy fan;/ Sen efter det kunde jag med nöd och näppe gå och lägga mig med syrran och Danne en sväng, eftersom Anton hade farit för att göra lite ärenden.

Haha, när jag la mig med dom sov vi ett tag, sen smög Sanna upp från sängen och Danne sov fortfarande, han visste inte att jag hade lagt mig där. Så börjar jag tänka vafan, tänk om han börjar känna under täcket eller något ? (eftersom han lär ju tro att det är syrran som sover där, fast hon hade ju klivit upp) Då smäller jag till han så han vaknar tänkte jag. Sen efter ett tag somnade jag, och vaknar av att han flyttar sig skit nära och håller om mig, jag sa:  håll inte om mig för fan! Så kommer syrran, hade vi inte kännt varandra utan och innan så hade hon nog blivit sur ;) Sen iaf när vi vaknade till ordentligt så fick jag på mig kläder, åt några tuggor sen var det en riktigt helvetesfärd till syrrans och Dannes lägga, höll på att spy hela vägen. Väl där så bar jag upp en kudde, la mig på en kartong bit och blev liggandes i 3 timmar på golvet medans alla andra höll på och dona. förlåt syrran. Fast jag har ju gottgjort det nu eftersom jag har städat och hjälpt till med andra grejer, jag gjorde bara inte det där grovjobbet :P Men snabbt gick det iaf och på en dag hade vi format ett hem, och dom kunde sova där redan samma dag.

På kvällen for vi på "romantisk par-middag" på kina. Nja, inte så romantisk eftersom vi alla ramlade in med mjukisar och dagen efter frisyren och äckligaste andedräkterna, men gott var det iaf =) Efter det for vi tillbaka till deras lägga, tog det lugnt och sen var det hemfärd vid halv 1-tiden för mig och hjärtat eftersom det hade varit full fart hela dagen, iaf för alla andra;) Fick förresten ett jättegulligt kort och en sån där hjärtformad sak med gelehjärtan i, han är bäst mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback