kämpigt

idag har jag hunnit med både det ena och det andra. Har varit i skolan, på vårdcentralen, käkat lunch med Sofia, varit på stan med morsan och syrran, fixat klart i mitt rum, klippt pappa och hjälpt till att klippa klorna på Silla. Nu sitter jag här helt död. Vissa dagar kan vara helt lugna och jag hinner sitta på datorn i flera timmar om jag vill, andra är så stressiga att jag knappt hinner sätta ner arslet, fast kul är det ju då också =)




och igen min kom-ihåg-lista (har så dåligt minne)


Belysningsprov

Säkerhetssystem 1
yrkes 3a
yrkes 3b

svenska modernismen
yrkes säkerhetsprov
samhälls läxförhör lag och rätt
säkerhetssystem 2
säkerhetssystem 3
samhälls, hålla tal i 3 min
avd C, (2 delar)
svenska nationella (tal) (16/3)
svenska nationella (skriv) (1/4)

på fredag får jag stryka en av dessa saker, skönt.
fan vad jag längtar till lovet och sen sommaren. Vill bara att alla skolgrejer ska vara klara !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback