hum hum

ja mina vänner, idag har jag fått reda på att min syster får flytta mest troligt i helgen, vilket betyder att rummet där nere snart blir mitt =) Fast vi måste ju måla och allt sånt innan, men ändå ! Trodde först att det skulle bli mitt i mars eftersom dom sa att läggan skulle vara klar först då, fast så blev det inte :)

Fick också en "avi" från konsum att våra balklänningar har kommit. Tänkte att jag men de här blev ju billigt och bra, sen när jag kollar på lappjävlen så måste vi betala tull också, alltså 300 kr var. Helvete alltså ! Aja, ska man vara snygg så måste man betala för det, haha :P







måste plugga nu tills imorgon då jag har mitt tredje prov på 5 skoldagar, fan vad less jag är ! Fast då är jag ju också klar snart, najs =)


Kommentarer
Postat av: StorasysterLina

Hej igen! Det var så lite så =) Min blogg har jag experimenterat fram själv. Finns så mkt kul man kan göra, dock fattar jag inte riktigt allt än men man får lära sig =)

2009-02-12 @ 21:09:14
URL: http://storasysterlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback