fix och trix

jag är helt klart ett levande bevis på att man inte får fyrkantiga ögon av för mkt sittande vid datorn. Sådeså. Synd allihopa om jag krossade den myten som era föräldrar säkert tutat i er när ni var yngre;)




Som man kanske ser, har jag suttit och försökt fixa med bloggen i X antal timmar. Kommer faktiskt inte ihåg när jag började men det var väl kanske vid 4 tiden, haha. Har också hunnit få några kommentarer så designen och headern kanske är ganska hyffsad hittills iaf =)


Gjorde samhällsprovet idag också. Fick 22/24, ganska najs.
(min kom-ihåg lista)

Belysningsprov
Säkerhetssystem 1
yrkes 3a
yrkes 3b

svenska modernismen
yrkes säkerhetsprov
samhälls läxförhör lag och rätt
säkerhetssystem 2
säkerhetssystem 3
avd C, (2 delar)
svenska nationella (tal) (23/3)
svenska nationella (skriv) (1/4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback