fan bloggen

vad du är seg idag !!!!


Blev som sagt en solning idag, var mkt skönt, helst att basta en snabbis också, man känner sig alltid jätte ren efteråt =)
Efter det hämtade Anton mig och vi for till el&kraft och Anton börja skruva lite i bilen, själv satt jag och pluggade lite, mkt bra gjort av mig själv. Lite trist iaf att hans bil redan har börjat tjorva, med tanke på att han köpte den i söndags. Ja, men vi får väl se, de är förhoppningsvis bara ett litet fel.

Efter många om och men så bestämde jag mig för att jag inte orkade pallra mitt feta arsel och starta min -30 iskalla golf och köra till Anton, därför fick det bli att jag sover hemma, ensam, utan min värmepanna ;P Aja, det är ju inte allt för ofta det händer så det gör ingeting. Faktiskt ganska skönt att slippa bli slagen / dragen i håret / armbågad hela nätterna för en gångs skull :p


Nä, nu brothers and sisters, sen kanske jag orkar plugga annars är det natti.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback