blond eller brunett?

Det är frågan. Ska till frissan imorgon. Är så jävla less på min svarta utväxt + att jag har varit blond i 1 år nu. Visst det är jättefint, fast jag börjar bli ganska less =) Det jobbiga är ju att om jag vill bli blond sen igen så är det en jävligt lång resa tillbaka från brunt hår. Men det kanske är värt det, man kan ju börja med att göra slingor isf. Aja, men får se imorgon, ska klura hela dagen innan vi har tid .. =)


Imorgon efter frissan ska jag måla om min toa, om jag orkar. Jag skulle kanske ha gått bygg istället för el ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi har samma problem med barret sandra..:P vad blev det för något nudå?:)

2009-02-26 @ 22:38:29
URL: http://maalliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback