turkiet

Ja då har jag alltså hunnit besöka Turkiet. Helt klart ett ställe jag hade kunnat åka tillbaka till. Har kommit fram till att turkarna inte är lika äckliga i Turkiet som dom är i Gällivare, haha .. Orkar inte sitta och skriva vad vi har gjort, dagarna har mest bestått av sol och bad. Har även hunnit shoppa en del, besöka tisdagsmarknaden och även uppleva en hel del knäppa saker. Har varit riktigt roligt och skönt, även fast det bara var jag och Anton.


Kan bjuda på lite bilder istället.















osminkade sanningen, haha =)




Har hur mkt mer bilder som helst, men det tar sån tid att ladda upp dom så nu fick ni en snabbtitt =)

Till sist, låten som får mig att tänka på turklandet eftersom den spelades flitigt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback