packa

Är det bara jag som tycker att packa är det tråkigaste som finns ? Har iaf tagit tag i det idag, kanske på tiden eftersom vi åker på onsdag. Som vanligt så har jag säkert ändå packat för mkt, men har verkligen försökt begränsa mig;P Får gå igenom det en sista gång innan vi åker så ser jag om jag kan solla ut ännu lite mer kläder =) Imorgon tänkte jag åka och kolla om dom har såna där små flaskor schampoo och balsam. Undrar vars det finns ? Kanske apoteket till och med. Är rädd att min väska kommer vara så tung så jag knappt kan handla något men så blir det förhoppningsvis inte.

Fan vad jag längtar att tiden ska gå fort. På tisdag ska vi och kolla läggan och på onsdag åker vi. Läääängtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback