jaha

Ja då har jag hunnit vara till hakkas och servera. Var först på vigseln och sen vid halv 5 började mitt skift. Vi började med att göra förrätten, sätta ut de på borden osv. Efter det var det servering av öl/cider och allt sånt. Kvällen rullade på i väldigt hög fart och i mitt bord nr 6 satt en jävla idiot, annars var det lugnt =) Slutade jobba vid halv 1, var kvar på festen till halv 3 sen ville syrran och Danne hem så inte mig emot =) For till stugan, vi skulle kolla Ike and Tina Turner. Hur länge tror ni vi kollade ? Danne somnade efter 5 minuter, sanna efter 10 och jag efter 15 min, haha. Idag har jag hunnit vara på bingo i nilivaara. Fan vad jag hatar det stället, vinner ju fan aldrig där. Aldrig mer dit. =)

Nu då ? Slösurfa lite sen fortsätta läsa min bok.
om 1,5 vecka TURKIET. lääängtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback