flänga runt

Har varit en vädigt händelserik dag. Började med att Bella ringde och väckte mig, vi for på stan och vårdcentralen osv. Direkt efter det på lunch med Jennie och en jävla resa. Åkte till tolkibadet, dokkas, checka leipo och sen hem och gjorde stan, både malmberget och gällivare, käkade lite glass osv. Har också hunnit spela (kanske världens) roligaste kortspel, kommer dock inte ihåg vad den heter nu ;) For hem och Bella hämta mig, vi for till Kullen med Sanna och Ninnie, skjutsa dom till nex. Vi fortsatte ragga lite, dummade oss som vanligt, har alltid kul med Bella. For till mig, käkade och körde ett parti fia och sen var hon tvungen att fara hem och sova för att hon jobbar imorgon.

Nu är det mindre än en vecka tills vi far. Längtar. Nu : lägga mig i sängen och fortsätta läsa champagneflickan. Bra kod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback