snodd lista

13 HAR DU:
Ett förhållande: Ja
En bästa kill-vän: Nja, har några bra
En bästa tjej-vän: Stina
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: haha
Skrikit åt en lärare: mm
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej, det tror jag väl inte
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Har hänt några ggr
Några smycken som kostat över 1000 kr: Min klocka och mina guldringar
Snusat: Ja
Druckit alkohol: Några ggr ;p

11 DAGENS:
Klädsel: Leggings och tunika
Frisyr: Fläta och toffs
Vill ha: sommar
Låt: Radio Nowhere
Drog: Musik
Saknad: Grilla med vänner
Sjuka: Ingen faktiskt
Köp: Inget hittills
Godis: Mums mums
Attityd: Irriterad och trevlig haha
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: hell no!


10 FÖRSTA:
vän: min storesyster, räknas hon som min första vän ? iaf den jag hängde mest med i början :P
Bil: golf
Kärlek: long time ago;P
Husdjur: katt
Semester: finland eller nått
Jobb: statoil
Köpta skivan: spice girls eller något
Piercing: öronen
Konsert: pdol?
Fylla: 12 eller 13, haha

10 SENASTE:
Personen som sms:ade dig: Simon
Personen som du kramade: Anton
Personen som ringde dig: Stina
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Anton
Alkoholdrycken: Cider
Bilfärd: Från skolan
Filmen du såg: Sexdrive
Gången du grät: Någon dag sen kanske
Måltiden: Korvstroganoff och makaroner

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Nej
Våga hoppa bungyjump: Nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja. Hett !!!
Kalla dig själv lycklig: ja
Kunna gråta över en kille: ja, förut iaf
Kunna gråta över en tjej: absolut. dödsfall och om något allvarligt
Ljuga för någon: nej, jag är inte den som ljuger
Kunna springa 50mil: knappast


8 VAD:
Gör du just nu: lyssnar musik
Ska du göra imorrn: göra viktigaste provet i el
Säger du till dig själv när allt känns svårt: kan inte komma djupare i skiten än just nu. så hädanefter blir det bara bättre.
Har du med dig in på bion: en vän
Är det för färg på dina byxor: svarta leggings
Är det för väder hos dig just nu: soligt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: ögonen
Skulle du göra om du vann på lotto: köpa ett hus och ge pengar åt min familj


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. sockar
2. leggings
3. trosor
4. bh
5. tunika
6. ringar
7. klocka

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: beror på
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jo
Använder du huvtröjor: ibland
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Ja, min tredje tatuering
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta tror jag. alltid varit lite av en pojk-flicka:p

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 12 och 18 helt klart;p
Sova på sida, mage eller rygg: sida
Kramar eller kyssar: kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback