praktik och trasiga bilar

Idag har min dag bestått av praktik och än en gång trasig bil. Dock inte min, utan morsan och deras. Sanna och de var tvungen att hämta hem skotern från sammakko och skulle låna bmwn, såklart går generatorremmen eller nått på den, så vi var tvungen att fara och lämna den till verkstaden. Sa just åt morsan att jag ska nog köpa presentkort dit, eftersom bilen är inne på lagning jävligt ofta. Skit bmw. Till och med golfen är bättre, den startar i alla lägen.



Nu då ? Tänkte fördriva lite tid, har inte så mkt vettigt för mig. Hade behövt läsa ut min bok och göra en analys, men jag orkar verkligen inte. Sedan har vi ett grupparbete och muntligt försöka sälja boken vi har läst. Det är fan helt otroligt och jag är sååå jävla less. Snart är skiten slut. Hoppas bara man har ett jobb att komma till efter skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback