godkänd

Jajamän. Klarade säkerhetsprovet idag. Svårt men nu är det bortgjort och riktigt glad är jag =)

For med golfen på besiktningen idag, den startar och går som en klocka. Förutom idag såklart. Ja som sagt så for jag på besiktningen och stängde av bilen som vanligt, gubben gick runt och kika och sen när han skulle starta bilen så var den helt död, D-Ö-D, så det slutade med att vi fick rulla igenom bilen på besiktningen och tro det eller ej, men bilfan blev godkänd. Hahaha. Ja de är ett jävla under det där. Men glad är jag för det:) Nu gäller det bara att bogsera hem snuttan och se vad det är för fel på henne, förhoppningsvis inget dyrt. Jag vet inte varför hon strejkade just idag, den enda dagen hon inte fick göra det, men hon var väl less eller något.



 
pärlan. Hoppas hon inte börjar ge upp bara !!!! För jag behöver ju henne:)



Sissi, jag har ju haft en tatuering där sen 2 år tillbaka, mitt namn. Det enda han gjorde var att han fyllde i den och fixade till den så den blev snyggare =)

Volbeat - The Garden's Tale

Kommentarer
Postat av: sissi

jo jag vet att du haft den :D såg inte skillnaden bara, kanske för att jag inte har studerat den från början så jag visste inte riktigt hur den såg ut :)

2009-04-21 @ 16:54:07
Postat av: sissi

föressten hjärtat vart jättesött :D

2009-04-21 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback