september

Den här helgen är den skönaste jag har varit med om på länge. I fredags satt jag, Sanja och Malin mest och spela tvspel (i sammakko då) och sen somnade jag kanske vid 10 tiden =) på lördag var jag och mamma på bingo till nilivaara, men vi vann inget:/ och sen på kvällen spelade jag, Sanna och Danne monopol och sen kollade jag lite tv och sen somnade jag, och då var klockan inte ens 11 tror jag =) verkligen slapp och skön helg. Idag tänkte jag och Anton fara på stan en sväng, kolla nått åt hans mamma som fyller 50 år imorgon, och sen också kolla nått åt hans kusins barn som fyller typ 2 eller nått på onsdag =) Har inte så mkt att komma med förutom att jag fyller år på fredag :) och jag längtar som bara den ! ;P





peacelove

Kommentarer
Postat av: jeskan

18 på en fredag sandra!!

det kunde inte ha blivit bättre :)

2008-09-17 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback