så jävla lycklig

Klarade teorin idag mot all förmodan. Trodde verkligen att jag skulle kugga, var nästan helt säker. Fick 55, vilket inte var jättebra, men skit samma, för jag klarade ju iaf :D Tror aldrig jag har varit så skakis som då när jag skulle trycka på "rätta" knappen, fy fan alltså =) Jaja men nu har jag uppkörningen kvar, klarar väl den också förhoppningsvis. Annars blir jag ledsen;P fast jag tror ändå att teorin är den jobbigaste grejen och nu är den ju avklarad:D


Efter provet har det varit en hel mormor - sandra dag. Det började med att vi for och käka lunch, sen for vi runt här lite i malmberget, sen for vi till gällivare på banken och sen gick vi på stan, sen fikade vi på vetehatten, sen var vi hos mormors läkare sen for vi på eriksson och nu sitter jag hemma =) Får väl se vad som händer ikväll. Skulle först vara med Anton men han ringde och sa att han skulle jobba eftermiddag också, så han lär ju inte vara så pigg att göra nått när han är hemma vid halv 11 ikväll ;P



nu ska jag fixa med min internet bank;) vad vuxen jag känner mig. haha:P
out

Kommentarer
Postat av: sissi

grattis till teorin :) bra jobbat

2008-09-29 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback